pondělí 5. června 2017

Registrace hry a nastavení nového Originu

Často se nás ptáte na nový Origin v angličtině. 

Zde je návod na nejčastěji kladené otázky:
- registrace hry v Originu
-automatické aktualizace her a Originu
-  nastavení veřejného profilu
- dodatky hry
- Opravení hry, ruční aktualizace, odinstalace


Origin 

je ke stažení ► ZDE◄

Obrázek

Registrace hry v Originu

1. způsob

Klik na Origin v levém horním rohu
 a  pak na  Redeem Product Code... 


Do políčka zadáte produktový kód


2. způsob

Klik na My Game Library (Knihovna her)


V pravém horním rohu klikněte na + Add Game


a  pak na  Redeem Product Code... 


Do políčka zadáte produktový kód



Nastavení Originu

Pod vaším jménem klikněte na šipečku

Pak na Application Settings



Automatické aktualizace her a Originu

ON je zapnuto.

OFF je vypnuto.




Úvodní obrazovka


Já mám nastaveno Game Library (Knihovna her), ale můžete si vybrat:


Let Origin Decide - Nech rozhodnout Origin
My Home - Domovská stránka
Game Library - Knihovna her
Store - Obchod


Nastavení veřejného profilu

Klikněte na EA Account and Billing


Otevře se vám webová stránka, kde kliknete na Privacy Settings


Who can see my profile - Kdo uvidí můj profil

Everyone  - Každý
Friends  - Přátelé
Friends od Friends - Přátelé přátel
No One - Nikdo

Abyste mohli veřejně sdílet výtvory nastavte si na Everyone.

Pak dole vpravo klikněte na Update




Instalace hry

Pravým kliknutím myši na ikonu hry se objeví Download.


Pokud instalujete z CD najděte si v adresáři, kde se CD nachází (obvykle E) a spusťte Run. exe.
Hra si pak sama řekne o vložení dalšího CD, když je hra na 2 CD.


Spuštění hry


Pravým kliknutím myši na ikonu hry se objeví Play


Levým kliknutím na ikonu hru se otevře se další stránka a pak klikněte na Play.


Nemám nainstalované The Sims 3, proto je zde návod na The Sims 4. Spuštění hry je stejné.


Dodatky hry 

Levým kliknutím na ikonu hru se otevře další stránka. 
Zde pod Extra Content najdete dodatky.





Opravení hry, ruční aktualizace, odinstalace

Pravým kliknutím myši na ikonu hry se objeví tabulka, kde si vyberete požadovanou akci.

Play - Hrát
Show game Game Details - Ukaž detaily hry
Remove from Favorites - Odeber z oblíbených (Filtry v knihově her - My Game Library)
Update Game - Aktualizace hry
Repair - Opravit hru
Game Properties - Vlastnosti hry (kód hry)
Hide - Skrýt  ( Filtry v knihově her)
Uninstall - Odinstalace hry



13 komentářů:

  1. Ahoj, prosím tě, řeším takový otazník. Po poslední aktualizaci originu se mi v seznamu měst objevilo nové město ,, Adventureland''. Nevíš o tom něco blíž? Na netu jsem nic nenašla, a bojím se aby to nebyla nějaká finta hakerů. Díky, Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tady o tom píší na SimsWiki: http://sims.wikia.com/wiki/Adventureland

      Vymazat
  2. Ahoj, chcem sa spýtať, či náhodou nebudeš vedieť, čo robiť prípade, keď som mala naištalovaný Sims3 z CD a potom mi prestal ísť. Teraz sa ho snažím znova nainstalovať, ale, keď zadám kód hry, tak mi to napíše, že už je použitý a iné kódy hry, čo som našla na nete mi nešli. Vopred ďakujem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zavolej na technickou podporu, protože to umí řešit jen oni.Kontakt najdeš zde: http://arsepo.blogspot.cz/p/kdyz-si-stahujte-downloady-do-hry-tak-u.html

      Vymazat
  3. Ahoj, chci se zeptat, mám koupenou hru The Sims 3 s CD a chci si ji zaregistrovat na Originu i na hlavních stránkách The Sims 3. Kam mám hru nainstalovat jako první? Mám si nainstalovat The Sims 3 do počítače a pak zaregistrovat na Originu a pak na The Sims 3.com? A nebo se má hra stáhnout přes Origin a ne do počítače? Prosím o vysvětlení, předem děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na The Sims 3. com se už hra neregistruje.
      Hra se zaregistruje na Originu a pak si ji buď stáhneš z Originu a nainstaluješ. Nebo hru instaluješ ze CD, ale musíš mít u toho zapnutý a přihlášený Origin. Viz návod, pod který píšeš: Instalace hry. Cituji z návodu: Instalace hry

      "Pravým kliknutím myši na ikonu hry se objeví Download."

      "Pokud instalujete z CD najděte si v adresáři, kde se CD nachází (obvykle E) a spusťte Run. exe.
      Hra si pak sama řekne o vložení dalšího CD, když je hra na 2 CD."

      Vymazat
  4. Dobře, děkuju. Takže nejdřív do Originu a pak stáhnout do počítače :) Ale na The Sims 3. com se při registraci zadával registrační kód, to už nejde si vytvořit účet??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, tak už to nefunguje. EA to sjednotila a všechny hry se registrují jen na Originu. Tvé přihlašovací údaje pro Origin jsou stejné i pro fórum The Sims: http://forums.thesims.com/cs_CZ/

      Ale opravdu je to jen fórum. Teď se na to dívám a jsou tam jen nějaký odznaky věrnosti a další zbytečnosti.

      Ani už tam nechodím, slušně řečeno, tam nějak tam pošel pes :))

      Vymazat
    2. Aha dobře děkuju moc, aspon že to vím :)

      Vymazat
  5. ahoj, prosim poradi mi nekdo kde najdu product code?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, najdeš ho buď uvnitř krabice se hrou nebo ti ho EA poslala emailem.

      Jinak se obrať na technickou podporu EA: http://arsepo.blogspot.cz/2012/07/registrace-hry-dodatku.html

      Vymazat
  6. Zdravím, mám dotaz.
    Mám originální hru (CD) a nějaké dodatky v elektronické verzi (pouze kódy). Bohužel mi klekl počítač, už nejde nastartovat a všechno mi v něm zůstalo.
    S tím, že už se nedostanu k uložené hře jsem se smířila, ale půjde mi hra znovu nainstalovat a pustit i v novém PC?
    Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, The Sims můžete nainstalovat na více počítačích.

      V jednu chvíli však může být pouze jeden z těchto počítačů přihlášený k účtu Origin a aktivně hrát The Sims.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...