První pomoc při nesprávném fungování hry

Máte potíže s hrou? Přestala správně fungovat? 
Tento článek  systematicky shrnuje  jednotlivé kroky směřující k odstranění  nesprávného fungování hry.


 Upozornění

1)       Nelegální verze hry je hlavní důvod nesprávného fungování hry.  Nemáme zkušenosti s tím, jak se chová nelegální verze hry, proto Vám nemůžeme poradit.

2)      Chcete-li  provádět jakéko-li změny, hru si  napřed zálohujte.

3)      Veškeré změny či zásahy do hry jsou na vaše vlastní riziko.

4) zde uvedené  rady neřeší potíže technického rázu
(např. padání hry, sekání hry, chyby při ukládání hry apod.)

5)      Pokud níže uvedené kroky nepomohou problém odstranit, obraťte se na technickou podporu.

Vysvětlivky

Hnědé texty jsou odkazy.

Downloadem se v daném případě rozumí  uživatelský obsah umístěný ve složce Mods/Packages 
s výjimkou herních modů. 

Uživatelský obsah - všechny downloady ve složce Packages v dokumentech.

*****

Jak na to 


1) odstraňte dočasně ze hry složku Mods, která je umístěna v dokumentech. Složku uložte např. na plochu. 

Cesta ke složce Mods
…Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 3\Mods

2) hru spusťte a vyzkoušejte, zda správně funguje.

*****

 A. Nefunguje-li hra bez složky Mods správně 

   proveďte obnovení hry do původního nastavení a vyzkoušejte, zda hra správně funguje

    Nefunguje-li  stále hra správně

 odinstalujte ji  a nainstalujte znovu, neboť je poškozena a potíže se budou prohlubovat

Jestliže nebyl problém odstraněn, obraťte se na technickou podporu

*****

B. Funguje-li hra  po odstranění složky Mods správně
(kontrola hry s uživatelským obsahem - downloady)

vypněte ji

vraťte do dokumentů složku Mods, ale napřed ze složky Packages, která jí v ní umístěna, dočasně
odstraňte všechny herní mody, pokud je v ní máte. Uložte je například do provizorní složky na
ploše

spusťte hru a vyzkoušejte, zda správně funguje 

*****

 C. Nefunguje-li hra bez herních modů správně

 vypněte ji



odstraňte ze složky Package  downloady, které jste do hry nainstalovali v době, kdy hra ještě
správně fungovala až do doby než přestala správně fungovat 

jeden download vraťte do složky packages v dokumentech

spusťte hru a vyzkoušejte, zda správně funguje



tento postup opakujte postupně se všemi downloady, dokud nenajdete download, který způsobil potíže s hrou a odstraňte ho ze hry natrvalo.

*****

D. Funguje-li hra s downloady správně
(kontrola hry s herními mody)



vypněte ji

jeden herní mod vraťte do složky packages v dokumentech

spusťte hru a vyzkoušejte, zda správně funguje

tento postup opakujte postupně se všemi mody, dokud nenajdete mod, který způsobil potíže
s hrou a odstraňte ho ze hry natrvalo, případně si stáhněte jeho aktualizovanou verzi, která bude 
kompatibilní s ◄verzí vaší hry► a tento vložte do složky Packages.

*****

E. Nefunguje-li hra stále správně 
  
 Zkuste hru načíst ze starší uložené pozice, kdy hra ještě fungovala. 
Zkusit můžete i více starších uložených pozic. 
Vyjde-li to, přijdete jen o jednu či pár uložených pozic.

V opačném případě se obraťte na technickou podporu.


 *****

Máte-li downloadů ve formátu package velké množství a nemáte o nich přehled, můžete je zkontrolovat pomocí programu Sims 3 Dashboard.

*****

Komentáře

  1. http://www.alza.cz/toshiba-satellite-c55-a-15x-bily-d462972.htm
    Ahoj myslíš že mi na tomhle notebooku pudou mazlíčci?
    mě napočítači vypadali jako se vzteklinou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)

      porovnej si konfiguraci NB s požadavky hry. Pokud si nejsi jistý/á poraď se s technickou podporou. Technické dotazy je vhodné řešit s odborníky a to my nejsme.

      Vymazat
  2. Ahoj,
    keď zapnem hru ide všetko v poriadku aj tvorba domácnosti ide dobre, ale ako náhle si nasťahujem rodinu tak mi hra prestane fungovať. Začalo to v tedy keď som nechtiac vypla aktualizáciu pred skončením (aspoň v tedy sa mi to stalo prvý krát). Preinštalovala som si základnú hru sims 3 a aktualizovala hru. Ale nešlo to tak som musela ručne aktualizovať. A stále nič už som z toho na nervy :(. Myslíte že by pomohlo keby to skúsim znovu odinštalovať aj s dodatkami? Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné, zkus to.

      My nejsme ajťáci, toto je jen souhrnný článek s radami od technické podpory.

      Pokud máš technické problémy se hrou, kontaktuj technickou podporu.

      Vymazat
  3. Ahoj :) Dneska jsem si registrovala sims 3 Roční období , ale hrozně se mi to seká :( Vymazala jsem už downy, odinstalovala Cestovní horečku ,ale pořád nic :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus si projít na fóru i níže uvedená témata

      http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Sekani-hry-bez-download-td5714476.html

      http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Sekani-hry-td5713409.html

      http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Sekanie-hry-td5712080.html

      Vymazat
  4. Ahoj,mám veliký problém. Rozbila se mi obrazovka u mého ntb a proto jsem jako obrazovku použila televizi.Ale po spuštění The Sims 3 se mi ukáže toto
    http://www.imagehosting.cz/images/screenuju.jpg

    a poté toto

    http://www.imagehosting.cz/images/screenbgb.jpg .

    Hru i všechny dodatky jsem odinstalovala i nainstalovala ale pořád mi to hází tyto chyby.Nikdy předtím se mi toto nestávalo.A chtěla bych se zeptat jestli je to tím že je můj ntb napojen na televizi nebo něčím jiným a jestli by se tento problém dal nějakým způsobem řešit. Děkuji za jakékoliv odpovědi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První obrázek je, že ntb a TV mají spolu problém, ale jak to řešit nevím.

      Druhý obrázek znamená, že nejedou stránky Store Sims 3, ai tam něco upravují. Dej ne.

      Vymazat
  5. Ahojky, poradíte mi, prosím? Mám nově dodatek Hrátky osudu, normálně jsem si bez jediného problému vytvořila domácnost a umístila jsem jí na pozemek. No a když chci hrát, mám tam dole tu lištu, ale není na ní hlava ani úplně vlevo všichni členové. Ani žádné specifické údaje k simíkovi. Prostě jako bych ho neměla. Plus nejde kliknout na režim nákupu ani stavby (je to zašedlé) Pouze běží čas. Achjo :( Děkuju za rady :) V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Postupuj podle tohoto článku, případně zkus i obnovení hry podle článku - viz. odkaz níže. Pokud Ti nic z toho nepomůže, obrať se na technickou podporu.
      http://arsepo.blogspot.cz/search/label/P%C5%AFvodn%C3%AD%20nastaven%C3%AD%20hry

      Vymazat
    2. Ano, děkuji :)

      Vymazat
  6. Ahoj, mám takový problém. Nevím co jsem udělala, ale najednou mi ve hře nejdou vlasy - ani v tvorbě simíka a ani v zrcadle. Můžete mi prosím poradit, co s tím? Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš ve hře starý mod. Mrkni sem: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nezobrazuji-se-u-esy-td5714979.html

      Vymazat
    2. Děkuju moc, ani si neumíš představit, jak moc mi to pomohlo :)

      Vymazat
  7. Ahoj mám problém ,vždy když kliknu na nějaký down tak hra spadne. Nevíte někdo co s tím ? Díky

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj mám problém hra mi píše že program neodpovídá a potom spadne:( Ale padá mi jen při tvorbě símíka při celkovém oblečení jinak ne ani u toho oblečení co je zvlašt ani u botů ani u účesů a ani když už jen hraju normálně jen prostě u toho celkového oblečení. Hru už jsem několikrát přeinstalovala a nepomohlo to a nevím co už s tím mám udělat :( poradí někdo prosím co s tím mám dělat? Jo a hru mám samodřejmě originláku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že máš mezi tímto druhem oblečení vadný download. Nemůžeme Ti poradit víc než je uvedeno ve článku. Takže pokud jsi vyčerpala všechny postupy v něm uvedené, budeš se muset obrátit na technickou podporu.

      Vymazat
  9. Ahoj,
    potřebovala bych poradit. :) Mám originální hru, kdybys to potřebovala.. Stáhla jsem si do hry svět Avilla Valley (zkoušela jsem jich víc) ale to je fuk, podstatné je to, že byl vytvořen hráčem. Stáhla jsem si ho tedy, nainstalovala a všechno proběhlo v pořádku. Nepíše mi to žádné problémy s tím, prostě se to v pořádku nainstalovalo. Když spustím hru a chci vytvořit novou hru, dám tedy ten stažený svět vytvořen hráčem a potvrdím. Při načítání se mi to téměř po pár sekundách vypne a na ploše na mě vyskočí tabulka "Program The Sims 3 přestal pracovat". Párkrát se mi podařilo že se mi svět načetl, ale třeba až na 5 pokus. Když se načte jde v pohodě, můžu jít do úpravy města, stavět i hrát. Když pak chci ale hru uložit, vždycky to spadne a opět na mě vyskočí tabulka "Program The Sims 3 přestal pracovat". Když chci vytvořit rodinu např. v Sunset Valley, jde to bez problému. Nespadne to ani při načítání, ani při ukládání. Mám dodatek domácí mazlíčcci a jde mi to i v Appalloských pláních. Vždycky se mi to stane jen u toho světa, který vytvořil hráč. Zkoušela jsem ten svět několikrát odinstalovat a znovu nainstalovat, ale vždycky dopadnu stejně. Nevíš co by se s tím dalo udělat? Děkuji moc za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle bohužel světy od hráčů dělají :(

      Můžeš zkusit ho převést na package, ale obávám se, že ti to nepomůže.

      Nejlepší je hrát ve světech od EA, nebo si stáhnout prázdný svět a vybavit si ho jak potřebuješ ty.

      Návod na převod světa do package najdeš zde: http://arsepo.blogspot.cz/2012/12/prevod-sveta-na-package.html

      Vymazat
  10. Děkuju, zkusím to.
    Když už jsme u těch světu od EA, když si chci třeba stáhnout svět Riverview (který je zadarmo), dám normálně stáhnout ale vyskočí mi tabulka "Při stahování obsahu došlo k chybě. Více informací naleznete v chybovém hlášení (soubor Log)." Zkoušela jsem to stáhnout vícekrát, ale nikdy se to nepovedlo. Čím by to mohlo být?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Log zažili snad všichni a nikdo pořádně neví, proč se to děje :)

      U tebe je problém zřejmě ten stažený svět. Ten ti nějak asi nabořil hru.

      Pomáhá na to obnovení hry, nebo odinstalace a následná instalace hry.

      Obnovení hry je zde: http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html

      Vymazat
  11. Ahoj
    Mám dost velký problém.
    Od soukromého opraváře svého NTB jsem dostala radu, že bych měla odinstalovat některé věci, jelikož mám dost plný disk. Protože simíky moc nehraju, tak jsem se je rozhodla odinstalovat. Koneckonců mám CD, takže není problém je kdykoli nainstalovat zpět. Jenomže při odinstalaci zůstala v adresáři nedobytná složka UI. Cesta k ní :
    C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin\UI
    Pokaždé, když se ji pokusím odstranit, vyhodí mi to upozornění, že pokud chci složku měnit, mám se obrátit na Administrators, abych dostala oprávnění.
    Kamarádka si myslela,že simíci byli nainstalováni přes jiný ( v tomto případě hlavní) PC účet. Ovšem tak to není. Účet jsem neměnila. Už si s tím nevím rady.
    Když se pokusím simíky nainstalovat zpět, tak to nejde, protože tomu ta složka vadí.
    Nevíš co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus tohle : http://help.ea.com/cz/article/manualni-odinstalace-the-sims-3/

      Nebo se obrať na technickou podporu. Kontakt najdeš zde, úplně dole: http://arsepo.blogspot.cz/2012/07/registrace-hry-dodatku.html

      Vymazat
  12. potřebuju poradit, nedávno jsem si koupila originální CD The Sims 3 a dnes najednou nejde hra spustit přes ikonu na obrazovce ani přes zmíněnou ikonu v dokumentech - myslím Sims3Launcher, je to jakoby počítač na hru vůbec nereagoval, cd mám vložené, proč mi hra nejde spustit ? díky za jakékoliv rady ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, projdi si tento článek. Najdeš v něm jednak jak spustit hru bez Spouštěče, jednak jak případně opravit problém se Spouštěčem...
      http://arsepo.blogspot.cz/2013/12/kdyz-nejde-spoustec.html#more

      Vymazat
  13. Ahoj až mám jakkoukoliv rodinu v apalonských pláních tak se mi sekne v určitý čas podle mne bude problem právě s tím městem protože rodiny v jiných městech fungují normálně.Jinak jsem včera hru i s dodatky přeinstalovala a taky resetovala simíky ale problém zůstává.Prosím o pomoc:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)

      1) Ukládáš hru Uložit jako"? Přepisováním jednoho uloženého souboru vznikají problémy ve hře. A pokud ukládáš správným způsobem, zkoušela jsi hrát z jiné uložené pozice.

      2) Zkusila jsi rodinu přestěhovat do jiného domu?

      3) Nemáš v domě u simíků špatně postavený nábytek, který jím brání v pohybu?

      4) Zkoušela Nrass mody? Ty hodně pomáhají s problémy. Viz Overwatch,
      MasterController, Debug Enabler: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nraas-mody-f5712469.html


      5) Jinak opravený svět Appalosa je zde: http://modthesims.info/download.php?t=461424

      Vymazat
  14. Ahoj, píšete, že lze hru spustit ze starší uložené pozice....myslím, že by mi to pomohlo, jenom nevím, jak se to dělá :D Poradíte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,starší uložené pozice máš k dispozici jen za předpokladu, že jsi používal/a pro uložení hry volbu "Uložit jako". Předpokládám, že nikoli,protože v opačném případě by jsi měl/a v hlavní nabídce uložené pozice k dispozici a mohl/a by jsi si vybrat, kterou hru chceš právě hrát.

      Vymazat
  15. ahoj :)
    předem mam originalní hru :)

    mam problem s tím že mi hra nechce jet vysvětlím to :)

    když jsem si nainstalovala novou aktulizaci hry (nevím jestly je to tím) tak jsem si normalne stahovala dowlandy a zapla jsem sims ale boužel oběví se mi černa obrazovka ktera tam zustane ale ikonka myši je normalní je tam takove to kolečko hudba jede ale obraz ne ... no tak jsem teda zksuila falešnou přeinstlaci (protože normalní mi nejde nekde jsem stratila originlaní simsko a tahle je rychlejši :) ) no všechno fungovalo dobre atd. mo zase jsem si teda neco stahla a zase ten stejny pripad nechapu kamošce dowland jede v pohodě a me se to stane z každým dowlandem ... no tak jsem zase udělala falešnou přeinstalaci a dneska jsem si stahla šaty sam e co kamaratka ji to jde a mě zase to hodí černou obrazovku ale zvuk kurzor myši jede nnechapu ... už nemam nervy to stale přeinstalovavat a petrebuju stahovat dowlandy a tak .. zkoušela jsem resetnout pc vyndat a zase nandat simsko do pc ale nic stale tak ... mam i program který hleda špatný dowlandy ale všechno je pročištěne ale stejne jaktože kamce to jde a mne ne ? :/ fakt prosím pomoct jsem s toho zoufala :) (vubec netušim či to je ... )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, protože jsi vyzkoušela už všechny postupy, co zde máme a nic nepomohlo, doporučuji ti se obrátit na nějakého ajťáka nebo technickou podporu. Kontakt na TP najdeš zde v článku úplně dole: http://arsepo.blogspot.cz/2012/07/registrace-hry-dodatku.html

      Vymazat
    2. no zkusím co se dá ale jak řikam hru nemužu zaregistrovat stratila jsem zakladni the sims ... :/

      Vymazat
    3. no zkusim co se dá ale moc tě nechapu .. .. (nemužu zaregistrovat hru kdyz jsem ji stratila) :/

      Vymazat
    4. Hlavně bych chtěla vědet jestly je chyba v počitači nebo ve hře a nevim jak si aktulizovat hru kamoška ma 69 ja 67 a nejde mi aktulizovat je to tim že mam starou verzi ? nechapu ...

      Vymazat
    5. No víš co, já nejsem ajťák, ale laicky si myslím, že máš slabý počítač. Proto jsem ti psala, aby ses obrátila na nějakého ajťáka, prostě na někoho, kdo rozumí počítačům.

      Můžeš mít např. slabou grafickou kartu a proto ti to zlobí. Ale to jen odhaduji, já to fakt nevím :)


      Třeba tady jsem našla radu od TP EA. Ale vůbec nevím, jestli ti pomůže.
      https://help.ea.com/cs-cz/help/the-sims/the-sims-3/black-screens-crashing-or-freezing-in-sims-3-try-windowed-mode

      Vymazat
  16. Ahoj potrebujem poradiť :/ Mám problém so sims 3 :/ Mal som rodinu všetko vpohode fungovalo ale raz keď som ju šiel zapnúť tak nešlo :/ Rodina sa načítavala ale neskvôr to seklo a vyplo :/ Vždy to tak robí. Skúšal som spustiť aj inú rodinu a ta šla vpohode len na tej jednej to vždy robí. Skúšal som falošnú reinštaláciu ale nejde vždy :/ Hru mám originál a štve ma to mal som tam všetko pekne rozohraté :/ Prosím potrebujem poradiť :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ukládáš přes "Uložit jako"? Když totiž používáš "Uložit" hra pak zlobí.

      Jinak můžeš zkusit mod Overwatch, ten vychytá hodně chyb. Návod je zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Navod-na-Overwatch-Hlidka-td5715767.html

      Vymazat
    2. Ďakujem veľmi pekne :) pomohol tento mod :3 ešte raz ďakujeeem :3

      Vymazat
    3. To jsem ráda. Děkuji za zprávu :)

      Vymazat
  17. Mám stiahnutu hru aj vlasy nábytok pach mazlikov ide pohode uložím A spustím O pár hod A už mi uloženú hru nechce spustiť vyhodí mi že systém prestal pracovať čo stym

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš staženou hru z Originu, přeinstaluj ji, nebo vyzkoušej rady z článku. Jinak ti neumíme poradit. Máme hru koupenou a s "jinou" verzí hry nemáme zkušenosti.

      Vymazat
  18. Ahoj,zapinani hry je v poradku ale kdyz chci vytvorit simika a prechazim do druhe faze tak se to sekne a vypadne nev9te co s tim je?[omlouvam se za diakritiku nejde mi]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no to je bohužel The Sims 3. Jestli stahuješ downloady v sims3packu, tak ty hru velmi zatěžují. Zkus hru pustit bez downloadů.

      Jinak co si pamatuji, tak i bez downloadů se místnost tvoření děsně dlouho načítala. Většinou jsem si šla udělat kafe, než se to vše načetlo. Já měla i novou grafickou kartu a nepomohlo to na rychlost.

      Jinak vyzkoušej rady z článku.

      Vymazat
  19. Dobrý den, dnes jsem si stáhla The Sims 4 a hned jak tuto hru zapnu se mi seká, Zkoušela jsem dát i opravu z nabídky, ale stále se seká. Prosím nevíte co s tím? děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, asi máte slabý počítač. Můžete zkusit v Nastavení hry/ grafika snížit kvalitu grafiky, jestli to nepomůže.

      Vymazat

Okomentovat