Převod domu ze sims3pack na package

Návod pro pokročilé


Když si stáhnete dům v sims3packu, je bezpečnější, ho do hry vkládat ve formátu package.

Převeďte ho dle tohoto návodu:

Normálně, když převedete dům ze souboru sims3pack, objeví se jeden soubor se stejným názvem, ale s příponou package.


 Soubor potom vložíte do složky Library
C:\Documents\Electronic Arts\The Sims 3\Library



 Některé soubory sims3pack s domy se ale po převodu na package, změní na více souborů.


Jak poznat, který vložit do složky Library?

PRVNÍ ZPŮSOB

Jako příklad si vyberu dům od Moni

Tento dům, když si stáhnete jako sims3pack, se po převodu na package, změní na 4 soubory.



Abyste poznali, který soubor package do hry vložit, je třeba si stáhnout a nainstalovat program



V tomto programu nebudeme nic měnit. Slouží nám pouze jako prohlížeč.

Otevřete program s3pe



Klikněte na Open




Vyhledejte převedené soubory a otevřete jeden z nich



otevře se vám tabulka s čísly a písmeny.  Pokud najdete pod Tag slovo COMP, které je tam vícekrát, znamená to, že tento soubor package je ten správný.



Už víme, který soubor je ten správný. Zavřete s3pe, vraťte se do složky s převedeným soubory package.   Dále čtěte POKRAČOVÁNÍ NÁVODU


-------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

DRUHÝ ZPŮSOB

Zkontrolujte soubory package programem Sims3Dasboard - program na kontrolu package,

Po kontrole vidíte, že jeden z package se jmenuje LOT, a to je ten správný soubor.


Vraťte se se do složky s převedeným soubory package.

Dále čtěte POKRAČOVÁNÍ NÁVODU

------------------------------------------------------------------------------

POKRAČOVÁNÍ  NÁVODU

  Označte správný soubor.


 Zmáčkněte F2  a soubor přejmenujte na



původní název souboru, což je v našem případě Rustic House III







Tento soubor vložte do Library
C:\Documents\Electronic Arts\The Sims 3\Library





Samozřejmě, když má tvůrce napsáno na blogu, že potřebujete ke stažení domu další downloady, musíte si je stáhnout, abyste měli dům kompletní. Náš návod se týká jen typu souboru. A všichni víme, že soubor package je bezpečnější než sims3pack ;)

Komentáře

  1. Skvelý návod. To určite využijem. Ale chcel som sa opýtať, je možné nainštalovať aj svet ako .package?

    OdpovědětVymazat
  2. Jen když to dá někdo ke stažení jako uloženou hru, to je vlastně package. Takhle přímo to převést ze sims3pack do package, to teprve musím vyzkoušet, otestovat a zjistit jestli to vůbec jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, je to skvěle popsané. Domek jsem si do městečka umístila, ale musím si ho koupit a to za dost simoleonů - nejde se do něj přestěhovat zadarmo?

      Vymazat
    2. Zkus cheat freerealestate

      Návod na cheat je tady: http://arsepo.blogspot.com/2011/07/zakladni-cheaty.html

      Vymazat
  3. Ahojky, děkuji za skvělí návod avšak mám malinký problém. U pár domků když jsem je převedla a podle způsobu 2 zkontrolovala a hledala Lot tak jsem nic nenašla, ale bylo mi divný, že je tam jeden soubor poškozený. Když jsem ho chtěla opravit nešel. Nevíte co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že někdy se u druhého způsobu Lot neobjeví a proto jsou tady dva způsoby převodu. Poškozený soubor bohužel neopravíš, jestli je stažený od někoho jiného. Některé soubory jsou tak poškozené, že nejdou opravit a lepší je nepoužívat. Stavíš nebo stahuješ? Pokud stavíš a chceš dát dům ke stažení jako package, tak můžeš dům po exportu najít ve složce Library. Poznáš ho podle času a data. Název tam není bohužel, jen změť čísel a číslic.

      Vymazat
  4. to se mi stalo taky a tak jsem tyto domky do hry raději nedávala.A moc velký dík za rady ,které máte tady na tomhle fóru.Moc mi pomohly s hrou a teď si pokud možno dávám pozor na to ,co kde stahuju a pokud si nevím rady tak navštěvuji tady tohle fórum a ještě i pár dalších ,kde jsou další užitečné rady.Takže díky komces

    OdpovědětVymazat
  5. Děkujeme. Je dobré vědět, že naše rady jsou užitečné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    vím, že už to tady jedenkrát padlo, ale chtěla bych se zeptat na pár věcí. Stáhla jsem si ten program dashboard, ten je parádní. Ale je ňáký program na kontrolu sims3packů? Mám sunečné pobřeží, je to sims3pack a seká se. Tak jestli to někde je jako funkční package. Celkem mně to už leze krkem.......
    A taky jestli de změnit taky nábytek, vlasy atd ze sims3packu na package.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano na package jde změnit vše, kromě pár výjimek. Cituji: "Na package nepřevádějte vzory vytvořené v CAP - Vytvořit vzor a věci ze Store."
      viz tento článek: http://arsepo.blogspot.cz/2011/12/program-na-prevod-sims3pack-do-package.html


      Svět Slunečné pobřeží je ze Store a neměl by s ním být problém. Zřejmě nestíhá tvoje grafická karta.

      Na sims3pack není pořádný program na kontrolu.

      Vymazat
  7. Velmi propracovaný blog, který popisuje vše do detailu opravdu povedené ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný blog fakt mi to pomohlo a jen pro upřesnění tak mně nešel odkaz na program s3pe Package Editor ale jinak fakt dobře odvedená práce a lehce srozumitelný postup opravdu a stránku jsem doporučila dál ;)

    Kačka T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko, moc děkuji za pochvalu, a taky za upozornění na nefunkční odkaz. Už těch návodů tady máme tolik, že nestíháme opravovat nefunkční odkazy. Jsem ráda, žes mě na to upozornila. Odkaz už je opraven, děkuji :)

      Vymazat
  9. A co mám prosím dělat se zbylými soubory? Když jsem vytáhla jen ten jeden soubor a dala ho do Library, tak ve hře je ten dům úplně jiný a je vybavený úplně jinýma věcma, které obsahuje základní verze hry. Mám dát zbylé soubory do složky Packages?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Převádí se na package proto, že sims3pack zpomalují hru. Když stahuješ dům z nějaké stránky (blogu) autor uvádí seznam downloadů, co si máš ještě stáhnout, aby dům vypadal tak jak má.


      Takže po převodu na package si do hry dáš jen ten soubor s domem, ostatní nepotřebuješ.

      Jinak si přečti tento návod, je to o nabalování souborů, které způsobuje zpomalování hry: http://arsepo.blogspot.cz/2012/05/ochrante-svou-hru-pred-nabalovanim.html

      Vymazat
  10. Ahoj, stáhla jsem si program Sims3 Dashboard a pokud chci přejmenovat soubor, tak podle návodu zmáčknu F2, ale bohužel se nikdy nic nestane... Nevíte, kde by mohla být chyba? Nebo jak jinak soubor přejmenovat? Děkuji.
    S přáním hezkého dne¨

    Natálie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, soubor lze přejmenovat i když klikneš přes pravé tlačítko myši. Klikneš na přejmenovat a do toho modrého označeného napíšeš nový název. Jestli tě to mate, můžeš název souboru před přepsáním i vymazat. Pak tam bude jen kurzor v prázdném okénku a můžeš napsat nový název souboru.

      Vymazat

Okomentovat