Program na převod sims3pack do package

Program na převod sims3pack do package stáhnete od kreatora
Delphy na stránce Mod The Sims

Na stránce Mod The Sims (MTS) je třeba
registrace

Tento program" Sims 3 Pack Multi-Extracter"  převádí soubory sims3pack na package.

Na package nepřevádějte vzory vytvořené
v CAP - Vytvořit vzor a věci ze Store.


Program rozbalte např. ve Winraru a umístěte si ikonku programu na plochu.

Po kliknutí na ikonku


se program otevře a vypadá takto



Zaškrtněte políčko Rename files...



Musíte si také nastavit cestu, kde se Sim3packy nalézají (první browse)
 a kam se mají na Package převést (druhé browse)


Já používám zvláštní složku, kam si Sim3packy vložím a po převodu je vkladám do složky Packages.


Založila jsem si složku



Pak jsem nastavila cestu, postupným kliknutím na obě browse.


Vyhledání složky, v mém případě - prevod formatu.


Obě cesty (složky) jsou stejné, takže Sims3pack a package budou po převodu v jedné složce.


 Takže mám vše připravené. Najdu si sims3pack, který chci převést a vložím ho do složky, která je uvedená pod prvním browse - složka prevod formatu


Pak kliknu v programu na Extract


 Jdu do složky, ve kterém je převedený package (složka z druhého browse) - stejná složka jako pod prvním browse.

Převedení úspěšně proběhlo a soubor package můžu vložit do složky Packages.
"C:\Documents\Electronic Arts\The Sims 3\Mods\Packages"


Soubor sims3pack přesunu do jiné složky a ve hře ho nepoužívám.



-------------------------------------------------------------------

Převod domů na packages

Do packages můžete převádět i domy. 
Tyto packages, ale vložíte do jiné složky.

Vložte je do složky Library.
C:\Documents\Electronic Arts\The Sims 3\Library

EDIT: Některé domy se převedou na více souborů package. Návod jak pokračovat dál, najdete zde:

Převod domu ze sims3pack na package

-------------------------------------------------------------------


Převod Simíka na package (sim)

Do packages můžete převádět i Simíky
Přečtěte si návod:
Převod Simíka z sims3pack na sim II


-------------------------------------------------------------------

Převod světa na package
Návod čtěte ZDE





UŽITEČNÉ ODKAZY


Vložení package do hry / Složka Mods

***

Instalace domu, pozemku, domácnosti ve formátu package

***
Sdílení domu či domácnosti ve formátu package

***

Převod Simíka z sims3pack na sim

***

 Jak se vyhnout nežádoucímu uživatelskému obsahu při instalování pozemků a simíků

***

Program na kontrolu souborů typu package


Komentáře

  1. Jak si to mám stáhnout prosím? Nejde mi to :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na MTS se musíš registrovat. http://arsepo.blogspot.cz/2012/02/jak-se-zaregistrovat-na-mod-sims-mts.html

      Vymazat
  2. Zaregistrovala jsem se, stáhla si program, dokonce se mi podařilo i soubor z sims3pack převézt na package, ale neumím to vložit do hry. Neumím najít ani složku Library. Mám The sims 3 v originál verzi na disku, tak není někde háček v tom ? Prosím moc o radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím, čti a proklikej "Užitečné odkazy"

      Dále máme Sims Index, kde najdeš oddíl Jak instalovat...

      Vymazat
  3. ahoj mám takový problém dal jsem si download Dragon Valley ze sims3packu do package ale když to hodim do package tak nejde zapnout the sims vždycky se mi vypne při načítání a jakmile je tam nemám tak to je porad mi pls ja ten dodatek chci a hru mam staženou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svět Dragon Valley je chráněný protipirátskou DRM. Sims3packy soubory nejdou převést na package a i když se ti to nějak povede, nefungují pak ve hře.

      Jak to lze opravit, nevím.

      Vymazat
  4. ahoj vždycky když hodim ty package do složky tak zapnu hru a při načítání mi spadne poradte pls co mam dělat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkontroluj soubory package tímto programem:
      http://arsepo.blogspot.cz/2011/12/program-na-kontrolu-souboru-typu.html

      Vymazat
  5. Když kliknu na 'extract', napíše mi to že ve složce nejsou žádné Sims3Pack soubory. A přitom jsem několikrát kontrolovala, že je to správná složka. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si udělej novou složku.

      Ale myslím si, žes něco přehlédla. Práce s tímto programem je velmi jednoduchá, a není možné, aby ti soubory jen tak zmizely ze složky.

      Vymazat
    2. Jinak jestli se snažíš převádět soubory s DRM, tak to ti nepůjde. Pak to hlásí, že sim3pack ve složce není.

      Vymazat
  6. Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli to nějak ovlivní hru když jich budu mít moc těch souborů. :) Protože když jsem s tím začala, tak mi to ještě šlo, ale když jsem postupně přidávala, hra se mi nespustí ale dřív fungovala normálně tak jestli to není nějak tím ovlivněný. :) Kdyžtak předem díky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Množství souborů by mít vliv na chod hry nemělo. S největší pravděpodobností jsi si nainstalovala nějaký mod, případně jiný download, který Ti způsobuje problém ve hře.
      Přečti si tento článek a postupuj podle něj.
      http://arsepo.blogspot.cz/2013/11/prvni-pomoc-pri-nespravnem-fungovani-hry.html

      Vymazat
  7. Ahojky. A je nějaký program, který udělá opak ? Z package na to druhé ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím o žádném.

      Sim3pack je poruchový formát. Doporučuji ti ho nepoužívat, pokud to jde.

      Vymazat
  8. Registraci už mám, jak to stáhnu? Nikde nevidím, kde. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  9. http://www.modthesims.info/download.php?t=364038

    Pod slovem Files je soubor ke stažení.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc jste pomohli jste skvělý :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Mám jen takovou menší otázku. Jak to ovlivní hru? Zatím jsem si vždy stahovala přes spouštěč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je článek, který to vysvětluje: http://arsepo.blogspot.cz/2012/05/ochrante-svou-hru-pred-nabalovanim.html

      V The Sims 4 jsou už jen soubory package. Je tedy dobré se s tím naučit pracovat.

      Vymazat
  12. Co mám pak dělat se soubory "Sims3pack"? Mám je dát do koše? Nebo je prostě nechat ležet?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve hře můžeš mít po převodu jen soubor package. Sims3pack buď vymaž, nebo ho dej někam mimo hru. Já mám složku s downloady i mimo hru, protože blogy a stránky s downloady se dost často ruší, a složka s downloady je pak užitečná záloha.

      Vymazat

Okomentovat