Jak pořídit " Vypouštěč mlhy" a práce s ním

Vypouštěč mlhy je užitečný nástroj, kterým můžete spustit nejen mlhu, ale vytvářet rozličné efekty související například s počasím, vodou, ohněm, zvěří, ptáky, rybami a tak bychom mohli pokračovat ještě hodně dlouho. V tomto článku se dozvíte, jak si ve hře "Vypouštěč mlhy" pořídit a pracovat s ním.

Vypouštěč mlhy uvidíte jen ve stavebním nebo nákupním módu. V módu života není vidět.



Kompletní seznam efektů pro vypouštěč mlhy najdete například na stránkách Sims Fairy Tales

Komentáře

  1. Hele mám povolání snů. Jsem už až u mazlíčků, a udělala jsem vše ,tak jak jste napsali,Ale když do toho okna napíšu buydebug tak mi to napíše ,že je to neznámý příkaz.Tak mi poraďte co s tím.Prosím.Díky komces

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A napsala jsi nejprve cheat testingcheatsenabed true a potom buydebug??

      Vymazat
  2. Někdy to cheat nechce vzít, protože kurzor není úplně vlevo.

    OdpovědětVymazat
  3. Tady máš obrázek: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Chci-poradit-tp4739295p5061657.html

    Příště, prosím, se zeptej u nás na fóru. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. já tam ten vypouštěč nemůžu najít :(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš mít Povolání snů a přesně postupovat dle návodu a řádně si přečíst článek. Bohužel u Tvého počítače nesedím, lépe ti poradit nedokážu.

      Vymazat
    2. nejde mi vobec na ten spustac hmly kliknut preco?

      Vymazat
    3. To nevím, proč ti nejde. Potřebuji vidět, co děláš, takže obrázky a popis tvé činnosti. Obrázky a popis napiš sem do naší poradny: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Vypou-t-mlhy-td5638022.html

      Vymazat
  5. a to ctrl shift mám zmáčknout v modu života nebo kdy ?

    OdpovědětVymazat
  6. prosím pomoc
    vypouštěč mlhy je jen v povolání snů ? nebo de nikde jinde najít zbůsob jak si ryby a počasí pořídit i bez povolání snů
    moc děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše o rybaření: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Ryba-eni-f4827314.html


      Cheat buydebug a plodič ryb: http://arsepo.blogspot.cz/2011/08/cheat-buydebug.html

      Vymazat
    2. děkuju :) moc

      Vymazat
  7. vypoušteč mlhy je jen v povolání snů ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypouštěč mlhy je jen v Povolání snů

      Vymazat
    2. není... já nemám povolání snů a mám ho tu

      Vymazat
    3. Pjetule, v době, kdy Sonia odpovídala, byl jen v Povolání snů. Mezitím ale přišla aktualizace hry 1.42 a ta ho dala k dispozici všem :)

      Vymazat
  8. us mam vypoustec mlhy ale pousti jenom mlhu kam mam napsat to třeba to rainbow atd. ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na druhém obrázku je to napsané. Klikni na obrázek a tím ho zvětšíš a můžeš si přečíst, kam se to píše.

      Vymazat
  9. Plss udělám vše co tu je ,ale mám tam úplně jinou nabídku žádný vypouštěč mlhy tam není pls pomoz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve byl Vypouštěč mlhy jen v dodatku Povolání snů, ale od aktualizace tuším 1.42 je součástí základní hry.

      Máš aktualizovanou hru?

      Tady je obrázek, kde jsem vypouštěč našla já:
      http://i49.tinypic.com/21jps7l.jpg

      Vymazat
  10. pls co mam do toho okna napsat aby se spustila mlha?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mlha je nastavena automaticky, takže nemusíš psát nic. Jen musíš mít hru puštěnou v modu života a mlha se objeví...

      Vymazat
  11. prosim jak muzu zase odstranit takovy ten otaznik?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tam ničemu nevadí :) Ba naopak, lidé si stahují mod, aby ho tam stále měli, neb je tam plno užitečných předmětů.

      Když příště spustíš hru, už tam zase nebude.

      Vymazat

Okomentovat